maandag 15 juni 2020

Brugge die Scone

Dank zij Covid-19 is het in de voorbije maanden mogelijk geweest om onze dagelijkse leefomgeving te herontdekken. In de eerste periode dat de musea terug open mochten terwijl de horeca nog dicht moest blijven, bezocht ik Brugge.
Na een bezoek aan het Groeningemuseum dwaalde ik nog even door het centrum van Brugge, een stad die ik goed ken en waar ik jaren terug meer dan één jaar heb gewoond. Maar het was voor het eerst dat ik zo rustig kon kijken naar de historische binnenstad.
Ik hou van reflecties en nu kon ik heel uitzonderlijke ontdekken. Want op de Grote Markt zonder terrassen weerkaatsten de ramen en deuren van de horecazaken de andere gebouwen, iets wat je normaal nooit, maar dan ook nooit kan beleven.
Hier enkele van deze bijzondere momenten die ik graag deel... 
Want op het moment dat ik deze post publiceer is dat ook al niet

(28 mei -Grote Markt met Hallentoren)

(28 mei - Grote Markt met Provinciaal hof)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten