vrijdag 2 oktober 2020

Biënnale van de schilderkunst : intermezzo

 De biënnale van de schilderkunst 2020 heeft plaats op drie locaties in de Leiestreek. Omwille van corona moet er worden gereserveerd en dus meer verfijnd vooraf gepland. In één dag kan je de drie musea bezoeken mits goede reservaties. Als bezoeker moet je ook een mondmasker dragen...

Na enkele uren museumbezoek én dus mondmaskerdracht was ik blij mij even te kunnen terugtrekken voor een noodzakelijke behoefte. Bijkomende voordeel was: even het mondmasker afzetten. Oef... "Art is oxygen" was de boodschap van mijn masker die dag, maar er zijn meer bronnen van zuurstof natuurlijk. 



Achteraf hoorde ik van een achterneef van mij die in de tweede klas middelbaar zit, dat er op zijn school beduidend méér en langer toiletten werden bezocht dan vorig schooljaar. Een moment om even het mondmasker te lossen... Heel herkenbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten